• U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.

Verzenden & retourneren

Wij willen dat u onze producten houden zo veel als wij doen. Alle artikelen die wij het schip hebben met succes onze QC inspection.Our garanties ervoor zorgen dat u een fantastische ervaring terwijl het geven van je totale gemoedsrust.


Scooter terugkeerbeleid:


We hebben een jaar garantie voor deze self-balancing scooter boord, maar niet met inbegrip van de kosten voor terugkeer rug. Als u voldoet aan eventuele problemen neem dan contact op met onze klantenservice, kunnen zij u helpen om defecte controleren en repareren van je board binnenkort. Het juiste onderhoud zal toenemen van de levensduur. En iedere gebruiker nodig heeft om een ​​basiskennis voor je scooter boord.

Als een van de machine-onderdelen kapot zullen wij u een gratis vervanging en u helpen om te installeren.


Geldteruggarantie:


1. In het onwaarschijnlijke situatie dat uw product defect is, kunt u deze terug te sturen voor een terugbetaling binnen 30 dagen na ontvangst. Terug verzendkosten vergoeding is niet beschikbaar.

2. Indien het product werkt (maar u niet wenst te behouden) kun je ook terug te sturen binnen een periode van 30 dagen voor een restitutie. Terug verzendkosten vergoeding is niet beschikbaar.


Een jaar gratis reparatie garantie:


Tenzij anders vermeld op de productpagina, product garantie is een jaar gerekend vanaf de datum van aankoop.

Binnen een jaar na de datum van aankoop, kunnen kopers items gratis reparaties terugkeren. Kopers betalen de verzendkosten voor het versturen van de post terug, terwijl wij betalen voor de verzendkosten voor het verzenden van het gerepareerde item terug naar de koper.


Ontbrekende items, verkeerd of pakket gestuurd:


Zorg ervoor dat u het pakket te openen en controleer de inhoud voordat u zich aanmeldt voor het pakket.

Als we niet het item per ongeluk hebt verzonden, zullen we de ontbrekende item opnieuw gratis binnen de garantieperiode.

Als we de verkeerde item reeds verzonden: Wij zullen u ofwel volledig terugbetalen of verzenden van een item met een alternatief artikel.

Als u hebt gekocht het verkeerde item: We zullen ofwel bieden een gedeeltelijke terugbetaling als u het item te houden of u vragen om het product terug naar ons retourneren voor een volledige terugbetaling of omruiling. Verzendkosten om het item terug te keren naar ons magazijn en opnieuw een vervanger zal worden gedekt door de klant in beide richtingen.


Het product is niet defect is, kan ik het terug?


We zullen ofwel bieden een gedeeltelijke terugbetaling als u het item te houden of u vragen om het product terug naar ons terug te komen voor een gedeeltelijke terugbetaling of omruiling.

Verzendkosten zullen worden gedekt door u voor de scheepvaart in beide richtingen.

Neem dan contact met ons binnen 30 dagen na ontvangst van het product.


Solliciteer voor terugkeer: Keer terug onze goederen en krijg volledige terugbetaling van deze orde, maar terugkeer kosten moet betalen door uzelf.


1. contact met ons op

2. Reden voor terugkeer

3. Haal het retouradres van de hoverboard360@outlook.com

4. Schip aan de aangewezen magazijn adres en het uploaden van de vervoersdocumenten

5. Haal Volledige terugbetaling van deze orde (Return kosten naar ons magazijn niet inbegrepen)


Solliciteer voor vervanging: Keer terug onze goederen en krijg 5 USD compensatie, dan is een nieuwe gratis sturen.


1. Neem contact met ons

2. Reden voor vervanging

3. Haal het retouradres van de hoverboard360@outlook.com

4. Schip aan de aangewezen magazijn adres en het uploaden van de vervoersdocumenten

5. u terugbetalen 5 USD naar uw kaart en u zult na 15 dagen ontvangen.

6. Stuur je een nieuwe gratis vervanging.


Reparatie scooter: Als uw scooter kapot neem dan contact met ons op voor het repareren.


1. Neem contact met ons

2. Reden voor reparatie

3. Haal de reparatiewerkplaats adres uit de hoverboard360@outlook.com

4. Schip aan bepaalde winkel adres en het uploaden van de vervoersdocumenten

5. Terugbetalen je 20 USD naar uw kaart en u zult na 15 dagen ontvangen.

6. Fix goed en terug te sturen naar je.