• U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.

Voorwaarden

verzending en bezorging


De meeste bestellingen geplaatst maandag-vrijdag zal verpakt en binnen 1 tot 2 werkdagen verzonden, tenzij anders vermeld op de product detail pagina. Onze standaard levering optie wordt geleverd met een aangetekende brief tracking nummer. Kijk dan op onze levering informatiepagina voor meer informatie over het verschepen tijd.


De klant is verantwoordelijk voor het verstrekken van een correct adres tijdens het afrekenen. Als een pakket wordt ooit onbestelbaar te wijten aan een onjuist adres, kan de klant verantwoordelijk voor de verzendkosten om het pakket opnieuw te verzenden.


Binnen 12-48 uur nadat uw punt (s) hebben verzonden, krijgt u van ons een Shipment Notification e-mail die de naam van de vervoerder is inclusief verzenden. U kunt deze informatie ook bekijken door in te loggen op online bestellingen Status sectie. Klik op het tracking-nummer van de status van uw pakket op de website van de luchtvaartmaatschappij te bekijken. Het bijhouden van informatie kan niet onmiddellijk beschikbaar zijn. De US Postal Service en andere vervoerders mogen geen up-to-date tracking informatie.


Verloren pakketten: Als een pakket ooit is verloren tijdens het transport, neem dan contact met ons op om afspraken te maken voor het pakket te kwalijk.


Retouren & Vervangingen


Aankopen kunnen worden geretourneerd voor een volledige terugbetaling voor het product, of voor een uitwisseling, op voorwaarde dat het product niet wordt gebruikt of beschadigd. Wilt u een terugkeer te maken, kunt u ons mailen zodat wij u uitgeven een RMA-nummer. Als u een beschadigd product hebt ontvangen en het product niet is gebruikt, neem dan contact op met onze klantenservice te zorgen voor vervanging en stuur ons een foto van de schade binnen 24 uur. Verongelukt producten komen niet in aanmerking voor een terugbetaling, maar zijn eligble voor vervanging of in te slaan krediet.


1. U moet een terugkeer nummer aan te vragen via e-mail voordat een product kan worden geretourneerd. Zorg ervoor dat u ook uw volledige naam en een beschrijving van het probleem. Binnen 1-2 werkdagen na het indienen van het verzoek wordt u gecontacteerd via e-mail met een RMA-nummer en het product retour instructies.

2. De teruggekeerde punten moeten compleet en in ongebruikte staat zijn. Bij het terugsturen van een product, moet u uw rendement nummer op de verpakking te schrijven.

3. Wij zullen niet de terugkeer verzendkosten voor niet-defecte rendement te betalen. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat de geretourneerde goederen goed zijn verpakt.

4. Alle items die zijn beschadigd; behouden wij ons het recht voor om de toestand van de geretourneerde items te controleren alvorens terugbetaling.

5. Alle producten die wij verkopen worden geleverd met onze standaard 6 maanden vervanging.


Een bestelling annuleren


U kunt mogelijk een item of een volledige bestelling te annuleren, op voorwaarde dat het item (s) in uw bestelling niet zijn voorbereid voor verzending, of niet verzonden. Als u geen punt (en) te annuleren zijn en de noodzaak om een ​​terugkeer te maken, raadpleegt u de sectie Retour en in contact komen met ons.


veiligheid


Uw veiligheid is gegarandeerd, omdat we de nieuwste veiligheidsmaatregelen te gebruiken om uw gegevens te beschermen wanneer u winkelen bij ons. We maken gebruik van 256-bit SSL-software op uw credit / debit card gegevens te versleutelen wanneer u een bestelling te plaatsen op onze beveiligde server, wat betekent dat alleen wij in staat zijn om de informatie te decoderen om uw transactie te verwerken.


Nadat u op de "Ga naar de kassa" knop, worden beveiligde pagina's aangeduid met:


het webadres te veranderen van "http: //" in "https: //"; en een "hangslot" symbool (of sleutel) in de onderste rechter statusbalk van uw webbrowser


Uw persoonlijke gegevens worden nooit gedeeld worden. Het wordt alleen gebruikt voor het verwerken van uw bestelling en de communicatie met u over de volgorde.